Новини
Головна »
Новини
Протягом трьох днів у відділі освіти і спорту та закладах освіти Шаргородської громади працювала комісія з вивчення стану інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування
З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх здобувачів, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей, у період з 6 по 8 травня 2025 року у відділі освіти і спорту, у двадцяти закладах освіти Шаргородської громади та ІРЦ працювала спеціальна комісія управління державної служби якості освіти у Вінницькій області.
До її складу увійшли Олена Максименюк, заступник начальника управління інституційного аудиту, Валентина Соловей, Марина Олімова, головні спеціалісти відділу моніторингу, сертифікації та контролю.
Основними цілями перевірки було оцінити рівень доступності освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами (ООП), визначити ефективність впровадження принципів універсального дизайну та перевірити відповідність умов закладів вимогам розумного пристосування.
Комісія відвідала 11 закладів загальної середньої освіти, 9 закладів дошкільної освіти громади та ІРЦ.
У ході візитів було проведено:
- огляд матеріально-технічної бази закладів освіти та ІРЦ,
- оцінку доступності приміщень (наявність пандусів, доступ до санвузлів, укриттів),
- бесіди з педагогами, асистентами вчителів та батьками дітей з ООП,
- аналіз освітньої документації та індивідуальних програм розвитку.
8 травня на співбесіді з міським головою ВОЛОДИМИРОМ БАРЕЦЬКИМ та начальником відділу освіти і спорту міської ради ВАЛЕНТИНОЮ ГУМЕНЮК голова робочої комісії ОЛЕНА МАКСИМЕНЮК попередньо підсумувала результати, виявлені комісією, та націлила керівників на подальше удосконалення діяльності в частині створення в закладах освіти інклюзивного середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.
Протягом 15 днів комісія сформує узагальнений аналітичний звіт із конкретними рекомендаціями для кожного закладу.
Робота комісії стала дієвим кроком у підвищенні якості інклюзивної освіти у Шаргородській громаді. Результати перевірки дозволять не лише виявити проблемні моменти, але й сприятимуть формуванню чіткої стратегії розвитку інклюзивного середовища відповідно до сучасних освітніх вимог. Створення інклюзивного освітнього середовища — це не одноразова дія, а постійний процес удосконалення системи освіти.
08.05.2025 | Aдмін